2009年5月1日星期五

经典英文爱情诗句 4

如果你是我眼里的,一滴泪,为了不失去你,我将永不哭泣。如果金色的阳光,停止了它耀眼的光芒,你的一个微笑,将照亮我的整个世界。
Since the first time I saw you,I felt something inside,I don't know if
it's love at first sight,I do know I really like you a lot. Tanya C
Medeiros
自从第一次见到你,我的内心无法平静,我不知道这是否是一见锺情,我只知道我真的很喜欢你。
Thoughts of you dance through my mind. Knowing, it is just a matter of
time.Wondering... will u ever be mine?You are in my dreams, night...
and sometimes... day.The thoughts seem to never fade away. Corwin
Corey Amber
对你的思念挥之不去,我知道,那只是个时间的问题。我想知道,你将属于我吗?你在我的梦里、夜里,甚至白天里出现,我对你的思念永无止境。
I have searched a thousand years,And I have cried a thousand tears.I
found everything I need,You are everything to me. Barry Fitzpatrick
我寻觅了千万年,我哭泣了千万次。我已经找到了需要的一切,你就是我的一切。
Her gesture, motion, and her smiles,Her wit, her voice my heart
beguiles,Beguiles my heart, I know not why,And yet, I'll love her till
I die. Thomas Ford
她的一举一动,她的一颦一笑;
她的聪慧,她的声音将我的心俘虏;
将我的心俘虏。我不明白个中缘由,但我会爱她到永远。
I just wish someday and somehow,We can be back together, Together
we'll stay,Always and forever.
我只希望有那么一天,不管怎样;
我们能重新在一起;相依相伴,直到永远!
Whenever you need me, I'll be here. Whenever you're in trouble, I'm
always near.Whenever you feel alone, and you think everyone has given
up...Reach out for me, and I will give you my everlasting love.

没有评论:

发表评论